از همه تون متنفرم...

واي خدايا

ديگه صبرم تموم شده

به معناي واقعي تنها و بي كس هستم

به كي بگم دردامو!!!

به كي!!

احساس مي كنم خورد شدم.......

به خدا ديگه طاقت ندارم!

تحمل هم حدي داره!!

چي كار كردم كه اينجوري بايد تقاص بدم!!

چه گناهي كردم!!

چرا پس ............

خدايا

اينا دارن چي كار مي كنن با من؟

اگه هيج كس خبر از دل من نداره! خدايا تو كه داري......

مي دوني دردم چيه؟

دردم نه دردام!!

خيلي بي غيرتم كه هنوز دارم زندگي مي كنم!

به معناي واقعي خسته ام!!

وقتي يادم ميوفته كه چه اتفاقي برام افتاده

دلم مي خواد داد بزنم!

بريدم خدايا!!

خدايا معناي واقعي بي كسي رو فهميدم!!!!

نمي تونم ثانيه فراموش كنم..........

خدايا صبرم زياد كن..........

خيلي سخته .............!! خيلي سخته!

آخه لعنتيا من كه از همه چي و همه كسايي كه داشتم بريدم...........

عصبانيم !! خيلي !!!!!!

از امروز بي خيال همه چي هستم!!‌

از همتون متنفرم!!!!!!!

همتون!!!

از همه آدمايي كه وقتي نيازشون داشتم پيشم نبودن!!

چرا دركم نمي كنيد!!

چرا همراهم نيستن!!

چقدز بي توجه و خودخواه!!

پس چرا من احمق درك كردم!! من احمق هميشه سعي كردم آرومتون كنم!!

كي الان منو آروم مي كنه!!كيه كه منو دلداري بده!!

خدايا

جز تو كي مي تونه كمكم كنه!!!!!

خدايا.........

به دادم برس........



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 25 فروردين 1394 ا 15:39 نويسنده : دختر بلوچ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.